субота, 5. март 2011.

Rajko Dukić: Pismo direktoru Federalne televizije BiH i uredniku emisije ''60 minuta''



Rajko Dukić: Pismo direktoru Federalne televizije BiH i uredniku emisije ''60 minuta''

Ispod svakog mi je dostojanstva, i časti, da se bavim demantijem gluposti i laži koje ste iznijeli u vašoj emisiji ''60 minuta'', 28.02.2011. godine, vezano za mene i Kompaniju ''Boksit'', koja, na vašu žalost, veoma uspješno posluje poslednjih 50 godina dajući pečat sveukupnom razvoju, ne samo regije Birač, i koju ja uspješno vodim više od 30 godina.

Umjesto demantija obavještavam vas da sam podnio tužbu kod nadležnog suda protiv Federalne televizije BiH, glavnog i odgovornog urednika Bakira Hadžiomerovića i novinara Slobodana Vaskovića.
Koristim priliku da vas podsjetim i obavijestim javnost da je prije nekoliko godina vaša televizija, tadašnji glavni i odgovorni urednik i novinar, tvorac emitovanog priloga u kome sam predstavljen kao jedan od organizatora i sponzora zločinačke organizacije, po mojoj tužbi i presudi Kantonalnog suda u Sarajevu, koju su potvrdili Vrhovni sud Federacije i Ustavni sud BiH, osuđeni i platili mi odgovarajuću odštetu.

Sugerišem vam da novinaru, patološkom lažovu, koji očigledno ima medicinskih problema, pomognete da se liječi a vama kao protagonistima baščaršijske i ko zna čije sve politike, da shvatite i prihvatite da koncept denuciranja, zastrašivanja, supurisanja, degradiranja svega što je dobro i uspješno u Republici Srpskoj, a pogotovu u Podrinju, neće dati, za vas očekivane rezultate. Što se tiče mene lično i Kompanije ’’Boksit’’ loše bi nam bilo da nas hvalite.
Očekujem da ćete iskazati hrabrosti i bar malo dostojanstva da ovo moje pismo objavite u vašoj emisiji.

Pozdrav,

                    
                                                                      Generalni direktor
                                                                        mr Rajko Dukić
1.3.2011. god.





Objavljeno na:
http://objavard.webs.com/
http://objavard.webs.com/rajkodukic60minuta.htm
http://dopisrd.blogspot.com/2011/03/60.html
http://www.facebook.com/notes/mr-rajko-duki%C4%87/%D0%9F%D0%B8%D1%81%D0%BC%D0%BE-%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%83-%D0%A4%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%B5-%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%98%D0%B5-%D0%91%D0%B8%D0%A5-%D0%B8-/10150152977111203